piątek, 2 października 2009

Rękawiczka niczym wskaźnik


Ułatwia orientację w tendencjach

Akcesoria mody są już nie tylko niezbędnym elementem stroju, nadającym wyrazu i charakteru całości, ale stają się również znakami komunikacyjnymi. Drobny dodatek nie może pozostać niezauważony, ponieważ staje się nośnikiem ważnych treści. Mowa o rękawiczkach, które wystąpiły podczas jednych z najważniejszych targów sezonu, paryskich Premiere Vision Pluriel. Uważni kupcy odwiedzający targi Expofil, Premiere Vision, Indigo, Le Cuir a Paris, ModAmont i Zoom by Fatex z pewnością dostrzegli pozbawione palców designerskie rękawiczki noszone przez hostessy poszczególnych targów.

Różnorodne kolory modeli nie tylko odpowiadały poszczególnym targom, ułatwiając orientację w olbrzymich przestrzeniach targowych, ale stanowiły również skrótową zapowiedź kolorystyki na sezon jesień-zima 2010-11: intensywny róż, pudrowy róż, ostry pomarańczowy, amarantowy, zielonkawy... Projekt połączenia prezentacji poszczególnych targów z promocją francuskiego przemysłu galanteryjnego oraz prezentacją tendencji na przyszły sezon został zorganizowany przez komitet rozwoju przemysłu skórzanego, obuwniczego i torebek we współpracy z sześcioma francuskimi wiodącymi producentami rękawiczek: Agnelle, Atelier du Gantier, Gant Causse, Ganterie de Saint-Junien, Georges Morand, Lesdiguieres Barnier.

[moda.com.pl]

0 komentarze:

Prześlij komentarz